Zobrazeno 1 - 10
of 115
pro vyhledávání: '"Irwin, JJ"'
Autor:
Shoichet, Brian, Barelier, S, Eidam, O, Fish, I, Hollander, J, Figaroa, F, Nachane, R, Irwin, JJ, Shoichet, BK, Siegal, G
Publikováno v:
Shoichet, Brian; Barelier, S; Eidam, O; Fish, I; Hollander, J; Figaroa, F; et al.(2014). Increasing chemical space coverage by combining empirical and computational fragment screens. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4gs2r4cx
Most libraries for fragment-based drug discovery are restricted to 1,000-10,000 compounds, but over 500,000 fragments are commercially available and potentially accessible by virtual screening. Whether this larger set would increase chemotype coverag
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::c004eac8d709504245dc55cd858d1f33
http://www.escholarship.org/uc/item/4gs2r4cx
http://www.escholarship.org/uc/item/4gs2r4cx
Publikováno v:
Shoichet, Brian; Mysinger, MM; Carchia, M; Irwin, JJ; & Shoichet, BK. (2012). Directory of useful decoys, enhanced (DUD-E): Better ligands and decoys for better benchmarking. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3j66v5w2
A key metric to assess molecular docking remains ligand enrichment against challenging decoys. Whereas the directory of useful decoys (DUD) has been widely used, clear areas for optimization have emerged. Here we describe an improved benchmarking set
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::25ba4ac95d6ae8c60ced62e964d3f796
http://www.escholarship.org/uc/item/3j66v5w2
http://www.escholarship.org/uc/item/3j66v5w2
Autor:
Irwin, JJ, Pottel, J, Zou, L, Wen, H, Zuk, S, Zhang, X, Sterling, T, Shoichet, BK, Lionberger, R, Giacomini, KM
Publikováno v:
Clinical Pharmacology & Therapeutics; Mar2017, Vol. 101 Issue 3, p320-323, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.