Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Irvine EE"'
Autor:
Millership, SJ, Tunster, SJ, Van de Pette, M, Choudhury, AI, Irvine, EE, Christian, M, Fisher, AG, John, RM, Scott, J, Withers, DJ
Publikováno v:
Molecular Metabolism, Vol 18, Iss, Pp 97-106 (2018)
Molecular Metabolism
Molecular Metabolism
Objective Imprinted genes are crucial for the growth and development of fetal and juvenile mammals. Altered imprinted gene dosage causes a variety of human disorders, with growth and development during these crucial early stages strongly linked with
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::593f77ac34f11b3d81b403ec15e3bffc
http://hdl.handle.net/10044/1/63165
http://hdl.handle.net/10044/1/63165
Long-term potentiation (LTP) of excitatory synaptic transmission plays a major role in memory encoding in the cerebral cortex. It can be elicited at many synapses on principal cells, where it depends on Ca2+ influx through postsynaptic N-methyl-d-asp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5af5fc6a7f8021adc402668679d7ca88
https://doi.org/10.1113/jphysiol.2007.137380
https://doi.org/10.1113/jphysiol.2007.137380
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.