Zobrazeno 1 - 10
of 1 361
pro vyhledávání: '"Iron Particles"'
Publikováno v:
Colloids and Interfaces, Vol 8, Iss 3, p 33 (2024)
The phenomenon of discontinuous shear thickening (DST) is observed in suspensions of solid particles with a very high-volume fraction. It is characterized by an abrupt decrease in the shear rate for critical stress during a ramp of stress. This behav
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f26b625c60342c4bcdfcc003678d906
Publikováno v:
Cleaner Engineering and Technology, Vol 16, Iss , Pp 100674- (2023)
This study mainly focuses on investigating the feasibility of utilizing grinding sludge, a by-product of grinding steel plates, as an alternative raw material by filtering and compressing the sludge, removing impurities, adding copper wire bits, and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5af14fdd9a943b2b00566b8c9e52aab
Publikováno v:
Journal of Groundwater Science and Engineering, Vol 11, Iss 1, Pp 55-67 (2023)
Nanoscale zero-valent iron particles (NZVI) produced by using green tea (GT) extract as a reductant can remove Cr(VI) from water effectively, which can be utilized in groundwater remediation. In order to define the reaction mechanism and removal effe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb69b878f53e401faac3137f052403eb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johannes Wirkner, Mirjam Baese, Astrid Lebel, Hermann Pflaum, Katharina Voelkel, Lukas Pointner-Gabriel, Charlotte Besser, Thomas Schneider, Karsten Stahl
Publikováno v:
Lubricants, Vol 11, Iss 11, p 459 (2023)
The driving comfort and safety of the automotive powertrain are significantly related to the performance, lifetime, and functionality of the lubricant. The presented study focuses on investigating the performance loss of the lubricant due to water co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab41ce75189846878393fb1a76da669e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.