Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Irena Plevová"'
Publikováno v:
World Journal on Educational Technology: Current Issues. 13:902-910
The 21st century is referred to as the digital age, which places demands not only on the ability to work with information but also on being able to understand them as well as evaluate its relevance. The aim of this paper was to find out how ICT compe
Autor:
Irena Plevová, Lucie Váchová, Michaela Pugnerová, Veronika Kavková, Simona Dobešová Cakirpaloglu, Jana Kvintová, Barbora Kvapilová
Publikováno v:
ICERI2022 Proceedings.
Autor:
Michaela Pugnerová, Irena Plevová, Lucie Váchová, Simona Dobešová Cakirpaloglu, Jana Kvintová, Justýna Dočkalová
Publikováno v:
ICERI2022 Proceedings.
Autor:
Lucie Křeménková, Simona Dobesova Cakirpaloglu, Irena Plevová, Michaela Pugnerová, Liu Hongyang
Publikováno v:
EDULEARN Proceedings.
Autor:
Simona Dobesova Cakirpaloglu, Barbora Kvapilová, Michaela Pugnerová, Irena Plevová, Lucie Křeménková, Šárka Vévodová
Publikováno v:
EDULEARN Proceedings.
Autor:
Pavlína Částková, Alena Petrova, Dominika Provázková Stolinská, Irena Plevová, Eva Šmelová, Jan Kubrický
Publikováno v:
Journal of Technology and Information. 12:152-163
Autoři přispěvku si kladou za cil představit online aplikaci jako nastroj pedagogicke diagnostiky pro předskolni vzdělavani, ktera byla vytvořena jako originalni nastroj v ramci projektu Technologicke agentury CR. Třiletý projekt reaguje na
An analysis of the relationship between self-efficacy and learning approaches in university students
Publikováno v:
e-Pedagogium. 20:56-69
Self-efficacy představuje přesvědceni jednotlivce o jeho schopnostech vypořadat se s různými narocnými životnimi požadavky a dosahnout zamýslených cilů nebo výsledků. Self-efficacy je klicovým konstruktem v různých oblastech lidske c
Publikováno v:
EDULEARN Proceedings.
Publikováno v:
EDULEARN Proceedings.
Autor:
Irena Plevová
Publikováno v:
The European Proceedings of Social and Behavioural Sciences.
In the educational process, cognitive abilities are emphasized not only in relation to the pupils school success, but also in relation to his / her positive motivation to learn. The aim of the theoretical contribution is focused on the possible diagn