Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Ireland, William T."'
Autor:
Ireland, William T., Beeler, Suzannah M., Flores-Bautista, Emanuel, Belliveau, Nathan M., Sweredoski, Michael J., Moradian, Annie, Kinney, Justin B., Phillips, Rob
Advances in DNA sequencing have revolutionized our ability to read genomes. However, even in the most well-studied of organisms, the bacterium ${\it Escherichia coli}$, for $\approx$ 65$\%$ of the promoters we remain completely ignorant of their regu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2001.07396
Autor:
Belliveau, Nathan M., Barnes, Stephanie L., Ireland, William T., Jones, Daniel L., Sweredoski, Michael J., Moradian, Annie, Hess, Sonja, Kinney, Justin B., Phillips, Rob
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2018 May . 115(21), E4796-E4805.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26509880
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tareen, Ammar, Kooshkbaghi, Mahdi, Posfai, Anna, Ireland, William T., McCandlish, David M., Kinney, Justin B.
Additional file 1. Appendix. Contains a derivation of variational information as a lower bound on predictive information, analyses of multiple simulated data sets, and an in-depth description of the biophysical models featured in Fig. 6.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a3b0a55e9f2eead804aa499d67439425
Autor:
Tareen, Ammar, Kooshkbaghi, Mahdi, Posfai, Anna, Ireland, William T., McCandlish, David M., Kinney, Justin B.
Additional file 2 Peer review history.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::57ee80ec7f696ad40eff5237aad2466a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.