Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Ireland, Penelope J"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McGowan, Timothy, Danielson, Janet, Gehrmann, Frances, Hilton, Nicola, Lunn, Erin, McLennan, Kim, Ryan, Elizabeth, Ireland, Penelope J
Publikováno v:
Journal of Paediatrics & Child Health; Nov2024, Vol. 60 Issue 11, p691-697, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Development of the Screening Tool for Everyday Mobility and Symptoms (STEMS) for skeletal dysplasia.
Autor:
Ireland, Penelope J.1 (AUTHOR) Penny.ireland@health.qld.gov.au, Savarirayan, Ravi2 (AUTHOR), Pocovi, Tash3 (AUTHOR), Tate, Tracy4 (AUTHOR), Coussens, Marie5 (AUTHOR), Tofts, Louise6,7 (AUTHOR), Munns, Craig4,7,8 (AUTHOR), Pacey, Verity3,8 (AUTHOR)
Publikováno v:
Orphanet Journal of Rare Diseases. 1/21/2021, Vol. 16 Issue 1, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Constantinides, Constantinos, Landis, Sarah H., Jarrett, James, Quinn, Jennifer, Ireland, Penelope J.
Publikováno v:
Disability & Rehabilitation; Oct2022, Vol. 44 Issue 21, p6166-6178, 13p
Autor:
Ireland, Penelope J., Savarirayan, Ravi, Tash Pocovi, Tate, Tracy, Coussens, Marie, Tofts, Louise, Munns, Craig, Pacey, Verity
Additional file 1. Screening Tool for Everyday Mobility and Symptoms (STEMS).
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::52b70b85cd6c731561c3906b09eacec8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.