Zobrazeno 1 - 10
of 228
pro vyhledávání: '"Irby DM"'
Application of the one-minute preceptor technique by novice teachers in the gross anatomy laboratory
Publikováno v:
Anatomical sciences education, vol 8, iss 6
Chan, LK; Yang, J; & Irby, DM. (2015). Application of the one-minute preceptor technique by novice teachers in the gross anatomy laboratory. Anatomical Sciences Education, 8(6), 539-546. doi: 10.1002/ase.1515. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/82451436
Chan, LK; Yang, J; & Irby, DM. (2015). Application of the one-minute preceptor technique by novice teachers in the gross anatomy laboratory. Anatomical Sciences Education, 8(6), 539-546. doi: 10.1002/ase.1515. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/82451436
© 2015 American Association of Anatomists. The one-minute preceptor (OMP) was originally developed in the ambulatory care setting as a time-efficient teaching technique for learner-centered clinical training. There are also possible advantages of us
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5920eddf781506f2e909996156bbb170
https://escholarship.org/uc/item/82451436
https://escholarship.org/uc/item/82451436
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.