Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Ipema, H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Het ontwikkelingsprofiel in de praktijk, 311-327
STARTPAGE=311;ENDPAGE=327;TITLE=Het ontwikkelingsprofiel in de praktijk
STARTPAGE=311;ENDPAGE=327;TITLE=Het ontwikkelingsprofiel in de praktijk
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::20bfbb9388293faeb3c22b61184b70ee
https://pure.eur.nl/en/publications/ee9e7187-e859-44fe-b8e3-0af7dd71968a
https://pure.eur.nl/en/publications/ee9e7187-e859-44fe-b8e3-0af7dd71968a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fydrych J; The University of Illinois Chicago Retzky College of Pharmacy, 833 S Wood St, Chicago, IL 60612, United States of America., Munir F; The University of Illinois Chicago Retzky College of Pharmacy, 833 S Wood St, Chicago, IL 60612, United States of America. Electronic address: fmunir@uic.edu., Ipema H; The University of Illinois Chicago Retzky College of Pharmacy, 833 S Wood St, Chicago, IL 60612, United States of America., Koppen L; The University of Illinois Chicago Retzky College of Pharmacy, 833 S Wood St, Chicago, IL 60612, United States of America.
Publikováno v:
Currents in pharmacy teaching & learning [Curr Pharm Teach Learn] 2024 Dec 25; Vol. 17 (3), pp. 102270. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 25.