Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Ioanna Dimitriadou"'
Autor:
Aikaterini Toska, Sofia Ralli, Evangelos C. Fradelos, Ioanna Dimitriadou, Anastasios Christakis, Viktor Vus, Maria Saridi
Publikováno v:
AIMS Public Health, Vol 11, Iss 2, Pp 543-556 (2024)
Introduction Healthcare workers in anesthesiology departments often experience burnout syndrome, which may be combined with anxiety and depression. Aim The study aimed to assess the levels of burnout among nurses and physicians working in anesthes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e812370f003543b1bdf4465ab9d0b5e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cureus.
Publikováno v:
Universal Journal of Educational Research. 9:1713-1723
Increasing social and emotional development of primary school students with learning difficulties promotes equal participation in educational processes at all levels of their education. Social coexistence programmes at all school levels empower all s
Autor:
Ioanna Dimitriadou, Andreas Anestis
The Greek seas as a part of the Eastern Mediterranean Sea, have been considered as a hotspot for the entrance of non-indigenous species (NIS). Ballast water functions as a major pathway for the spread of NIS in new environments, posing significant th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::825052c068ad7b2e3ccbca6070049a2b
https://doi.org/10.20944/preprints202208.0396.v1
https://doi.org/10.20944/preprints202208.0396.v1
Autor:
Ioanna Dimitriadou
Η μελέτη της ανεξάρτητης διαβίωσης των ατόμων με αναπηρία βρίσκεται τις τελευταίες δεκαετίες στο επίκεντρο του ερευνητικού ενδιαφέρον
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::678a54cb59496b6ee4f3898dd7d19402
https://doi.org/10.12681/eadd/39722
https://doi.org/10.12681/eadd/39722
Autor:
Ioanna Dimitriadou, Georgios Memtsas, Fotios Xystrakis, Dimitrios Kavvadas, Theodora Papamitsou, Dimitrios Avtzis
Publikováno v:
Proceedings of The 1st International Electronic Conference on Entomology.
Publikováno v:
European Journal of Education Studies. 8
Teachers’ attitudes towards inclusive education of typically developing and non-typically developing students are a key factor for effective school psychological support, smooth attendance of all students and seamless operation of the classroom. Th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.