Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Inwald DP"'
Autor:
Inwald, DP, Canter, R, Woolfall, K, Mouncey, P, Zenasni, Z, O'Hara, C, Carter, A, Jones, N, Lyttle, MD, Nadel, S, Peters, MJ, Harrison, DA, Rowan, KM, PERUKI (Paediatric Emergency Research in the UK and Ireland) and PICS SG (Paediatric Intensive Care Society Study Group)
Publikováno v:
ARCHIVES OF DISEASE IN CHILDHOOD
Arch Dis Child
Archives of Disease in Childhood
Arch Dis Child
Archives of Disease in Childhood
ObjectiveTo determine the feasibility of Fluids in Shock, a randomised controlled trial (RCT) of restricted fluid bolus volume (10 mL/kg) versus recommended practice (20 mL/kg).DesignNine-month pilot RCT with embedded mixed-method perspectives study.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1345de041f6b667b8572d63237e0eb97
http://livrepository.liverpool.ac.uk/3025888/1/archdischild-2018-314924.full.pdf
http://livrepository.liverpool.ac.uk/3025888/1/archdischild-2018-314924.full.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Inwald DP, Tasker RC, Peters MJ, Nadel S, Paediatric Intensive Care Society Study Group (PICS-SG), Inwald, D P, Tasker, R C, Peters, M J, Nadel, S
Publikováno v:
Archives of Disease in Childhood; May2009, Vol. 94 Issue 5, p348-353, 6p
Publikováno v:
Pediatric Critical Care Medicine; 2008 Nov, Vol. 9 Issue 6, p636-640, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.