Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Invernizzi, Emanuele"'
Autor:
Falkheimer, Jesper1 jesper.falkheimer@isk.lu.se, Invernizzi, Emanuele2 emanuele.invernizzi@iulm.it, Romenti, Stefania3 stefania.romenti@iulm.it, Siano, Alfonso4 sianoalf@unisa.it
Publikováno v:
Sinergie: Italian Journal of Management. Sep-Dec2024, Vol. 42 Issue 3, p11-18. 8p.
Publikováno v:
Corporate Communications: An International Journal, 2012, Vol. 17, Issue 4, pp. 483-497.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/13563281211274194
Publikováno v:
Academicus International Scientific Journal. II(03):12-27
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=112562
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Invernizzi, Emanuele1 emanuele.invernizzi@iulm.it, Murtarelli, Grazia2 grazia.murtarelli@gmail.com, Romenti, Stefania3 stefania.romenti@iulm.it
Publikováno v:
Revista Internacional de Relaciones Públicas. 2014, Vol. 4 Issue 8, p201-220. 20p.
Publikováno v:
RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
instname
instname
This study explores the extant state of art of Public Relations and Corporate Communication as profession in Italy. More specifically it aims to evaluate to what extent large organizations in Italy attribute strategic value to the function of communi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::402f8322290e54883ab821d5b7ffa1d2
http://hdl.handle.net/10630/8453
http://hdl.handle.net/10630/8453