Zobrazeno 1 - 10
of 988
pro vyhledávání: '"Introductory programming"'
Autor:
Yizhou Qian, Yifei Wu
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 125170-125178 (2024)
Cryptic and ambiguous error messages provided by programming environments are crucial barriers to beginners when learning to program. This study designed a coding manual to explain common Python programming errors to students using a data-driven appr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ae25e57407845139b5d4ff21dacdf52
Publikováno v:
Computers, Vol 13, Iss 9, p 219 (2024)
The importance of accurately predicting student performance in education, especially in the challenging curricular unit of Introductory Programming, cannot be overstated. As institutions struggle with high failure rates and look for solutions to impr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36a618ae9fa24bee8ed4465955ae4b71
Publikováno v:
Egyptian Informatics Journal, Vol 24, Iss 2, Pp 191-203 (2023)
Novice programmers struggle to comprehend specific programming constructs such as arrays, recursion, and loops. One way to address this challenge is to provide practice problems for students in these topics that are considered difficult to comprehend
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d33c09603fb47b09c0b62798da85947
Publikováno v:
Mathematics, Vol 12, Iss 11, p 1655 (2024)
Programming is acknowledged widely as a cornerstone skill in Computer Science education. Despite significant efforts to refine teaching methodologies, a segment of students is still at risk of failing programming courses. It is crucial to identify po
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e720492f491940889c3e191dc0a69e05
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.