Zobrazeno 1 - 10
of 218
pro vyhledávání: '"Introductory Course"'
Autor:
Ferber, Marianne A.1, Bartlett, Robin L.
Publikováno v:
Journal of Economic Education. Spring84, Vol. 15 Issue 2, p160-168. 9p. 1 Chart.
Autor:
Li, Ni1 liniemail@163.com, Yang, Lianrui1
Publikováno v:
Southern African Linguistics & Applied Language Studies. Sep2023, Vol. 41 Issue 3, p381-384. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gambrell, Simoné, Lesch, Harold M.
Publikováno v:
Stellenbosch Papers in Linguistics Plus, Vol 61, Iss 0, Pp 127-149 (2021)
The proper selection and training of simultaneous interpreting candidates would ensure that they meet all essential requirements and are fully prepared to face any professional assignment they might encounter. Aptitude tests for entrance to training
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/74bbb69d7e8b493eb128ad85d687dab6
Autor:
Rümmele, Sandra
Publikováno v:
GMS Medizin – Bibliothek – Information, Vol 21, Iss 3, p Doc23 (2021)
As a reaction to the COVID-19 lockdown and following restrictions for classroom teaching the team of instructors at the ÄZB had to digitalize the introductory courses for academic research. The courses are integrated into the curricula of the depart
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bcc55e9fb4584212a882c817c23223a8
Autor:
James M. Proszek
Publikováno v:
Journal of Communication Pedagogy, Vol 2, Pp 127-133 (2019)
Introductory communication courses are an invaluable resource for improving students’ abilities to speak confidently, passionately, and persuasively, while also inspiring them to become more engaged citizens. However, digital media present new oppo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/812887caf0094a29b67ad982bdc1fd6a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching & Learning Inquiry: The ISSOTL Journal, Vol 8, Iss 1 (2020)
This study examines the interest, motivation, and behavioral engagement of college students in an introductory course relative to three instructional formats used in the course: hands-on, problem-based laboratory stations; problem-based written case
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12afb72c9ac24ff6b24cc4b2e92037f8