Zobrazeno 1 - 10
of 351
pro vyhledávání: '"Intro"'
Publikováno v:
Cancer Management and Research, Vol Volume 16, Pp 385-393 (2024)
Lei Teng, Liuyuan Zhao, Hongxue Shao, Junzhu Dai, Huichao Zou Department of Pain Medicine, Harbin Medical University Cancer Hospital, Harbin, People’s Republic of ChinaCorrespondence: Huichao Zou, Department of Pain Medicine, Harbin Medical Univers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b2919eced55407db7fd8dc38e2c505c
Autor:
Matteo Casoni, Ingo Thonhauser
Publikováno v:
Babylonia, Vol 1 (2024)
In dieser Ausgabe von Babylonia stellen wir die Frage nach Sprachvariation und Sprachvarietäten im Sprachenunterricht, der sich grundsätzlich an kodifizierten sprachlichen Normen orientiert. Wenn man eine kommunikative und handlungsorientierte Spra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/efaf6de2c90d402b93098814985ab81e
Autor:
Liuyuan Zhao, Lei Teng, Wenhui Zhang, Shiyan Lin, Xuejiao Liu, Junzhu Dai, Hongxue Shao, Xiaoshi Li, Quan Liu, Huichao Zou
Publikováno v:
Cancer Medicine, Vol 11, Iss 24, Pp 4927-4934 (2022)
Abstract Background Intra‐operative use of opioid analgesics might have an impact on cancer recurrence and survival after surgery. The objective of this study was to investigate the association between the intra‐operative fentanyl equivalents and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8525e15ef07c44e3835b0bb4772143e8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bazac, Ana
Publikováno v:
NOEMA. XXI(1):20-30
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1109391
Autor:
Drăgănescu, Mihai
Publikováno v:
NOEMA. XXI(1):5-19
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1109389
Autor:
Stefan, Alina
Publikováno v:
BULETIN DE INFORMARE LEGISLATIVA / The Legislative Information Bulletin. (3):18-26
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1067098
Publikováno v:
Studier i Læreruddannelse og -Profession, Vol 8, Iss 1 (2023)
[DK] En bæredygtig skole kræver lærere, der er i stand til at forny og udvikle praksis løbende i takt med udviklingen af samfundet. I nærværende forskningsprojekt er potentialet i læringsrum, kaldet læringscirkler, i form af peermentoring for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b863d67c567a4b75ad1f00f79eee64ed
Autor:
W. C. Amdat
Publikováno v:
Journal of Statistics and Data Science Education, Vol 29, Iss 3, Pp 328-336 (2021)
The Chicago Hardship Index is a proposed starting point for introducing students to structural urban inequities. ASA’s mission statement to use statistics to enhance human welfare serves as a motivation for social justice projects. This article con
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59e958f8130e4aa4bc56055d2d8d60b3