Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Intrinsic attributes"'
Publikováno v:
Agrointek, Vol 17, Iss 1, Pp 224-239 (2023)
Terasi constitutes an Indonesian traditional fermented product made from shrimp or fish (or a mixture of both) at a high salt concentration with or without incorporating approved additional ingredients. With a distinct flavor and solid texture (paste
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f03ad2387e4d424d83a7eca9df614f60
Publikováno v:
British Food Journal, 2022, Vol. 124, Issue 13, pp. 578-598.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-02-2022-0097
Autor:
Ahn, Jiseon, Dias Soeiro, Joaquim
Publikováno v:
Social Responsibility Journal, 2021, Vol. 18, Issue 3, pp. 663-678.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SRJ-06-2020-0246
Publikováno v:
Slovenian Journal of Public Health, Vol 60, Iss 1, Pp 72-78 (2020)
Reducing the salt, sugar and fat content of food is recognised worldwide as one of the strategies available for reducing the incidence of obesity and non-communicable diseases. The food industry has a major influence on achieving these goals by prese
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3b1828b51204c6baab140fdd4a7d6e1
Publikováno v:
Foods, Vol 11, Iss 8, p 1154 (2022)
The rationale behind this review is the potential of developing a single score tool for meat quality evaluation based on visual and sensorial assessments of fresh meat. Based on the known sensory wheel concept, the first step was to create quality wh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7409356841a742b98d7197fbaa57f92b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Wine Business Research, 2013, Vol. 25, Issue 1, pp. 75-86.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/17511061311317318