Zobrazeno 1 - 10
of 453
pro vyhledávání: '"Intervention project"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 9, Iss 1 (2022)
The assessment of individual knowledge and abilities should be frequently undertaken when learning is developed in interactions with other students, such as in group work and/or cooperative learning. Previous research reveals that group work assessme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/46666dc10bdc491fb9e581a1269ed2db
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Punto Sur, Iss 4, Pp 212-238 (2021)
Neste artigo, discutimos o processo de produção de centralidades de negócios em áreas anteriormente não-centrais de São Paulo. Considerando a tendência a uma nova expansão do eixo espacial da metrópole que concentra atividades de comando de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/03a096505391494697037d3e89d28365
Autor:
Carlo Orefice
Publikováno v:
Encyclopaideia, Vol 25, Iss 59, Pp 97-108 (2021)
This article reflects on the value of training of health care professionals (nurses, physiotherapists, professional educators) that find themselves in variously changing and complex settings, and who find themselves interacting with themes, problems
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66bca7449d654dde99352345136fc5a5
Publikováno v:
Analele Ştiinţifice ale Universităţii »Alexandru Ioan Cuza« din Iaşi. Sociologie şi Asistenţă Socială / Scientific Annals of the Alexandru Ioan Cuza University. New Series. Sociology and Social Work Section. 12(1):79-93
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=846681
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fourie, Elsa
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2018, Vol. 32, Issue 6, pp. 1056-1069.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-08-2017-0197
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jose Pablo Bulgarelli-Bolaños, Rosa Elena Malavassi-Aguilar, Ileana Hernández-Salazar, Enmanuel Salazar Ceciliano, María del Carmen Valverde-Solano, Francisco Pinto Puerto
Publikováno v:
Loggia, Arquitectura & Restauración. :28-39
[EN] This paper discusses the proposed protocol for the formulation of programmed conservation plans (PCP) for heritage buildings in the Costa Rican context, which is one of the outcomes of the second objective of the research project «Management to
RESUMO:este artigo consiste em um relato de experiência resultante de uma atividade interventiva em espaço público, desenvolvida na disciplina Projeto Integrador, do Curso de Engenharia Elétrica do Centro Universitário São Lucas – Afya, e tra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::82db4d0edd4287a5a985175751f549a6