Zobrazeno 1 - 10
of 10 697
pro vyhledávání: '"Intervention framework"'
Autor:
Obuseh, Marian1 (AUTHOR), Anton, Nicholas E.2 (AUTHOR), Gardiner, Robin2 (AUTHOR), Chen, Mengzhou3 (AUTHOR), Narasimha, Shraddhaa1 (AUTHOR), Stefanidis, Dimitrios2 (AUTHOR), Yu, Denny1 (AUTHOR) dennyyu@purdue.edu
Publikováno v:
PLoS ONE. 11/8/2024, Vol. 19 Issue 11, p1-14. 14p.
Autor:
Lewis, Jeremy J.1,2
Publikováno v:
International Journal of Evidence Based Coaching & Mentoring. 2024, Vol. 22 Issue 2, p220-239. 20p.
Deep neural networks are increasingly utilized in mobility prediction tasks, yet their intricate internal workings pose challenges for interpretability, especially in comprehending how various aspects of mobility behavior affect predictions. This stu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.11749
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dowling, Nicki A.1,2 (AUTHOR) nicki.dowling@deakin.edu.au, Rodda, Simone N.1,3 (AUTHOR), Merkouris, Stephanie S.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Gambling Studies. Jun2024, Vol. 40 Issue 2, p717-747. 31p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jeremy J Lewis
Publikováno v:
International Journal of Evidence Based Coaching and Mentoring, Vol 22, Iss 2, Pp 220-239 (2024)
This paper builds on the coaching supervision process heuristic proposed by Lewis (2023). It describes a research project designed to conceptualise coaching supervision interventions through interviews with five experienced coaching supervisors using
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4253cc89ef58466da8171fc89704b4c4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Administration: Theory & Practice; 2024, Vol. 30 Issue 7, p1-8, 8p