Zobrazeno 1 - 10
of 133
pro vyhledávání: '"Intertemporal choices"'
Autor:
Shirai, Miyuri
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2023, Vol. 40, Issue 7, pp. 815-825.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-03-2021-4504
Autor:
Pierre Livet
Publikováno v:
Œconomia, Vol 13, Iss 4, Pp 1139-1162 (2023)
What is the rationality of our inter-temporal choices? We need to refine the analysis of our anticipatory emotions, on the one hand by recognizing that they react to the differentials that a situation presents in relation to our expectations, and on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ea77ec743014f7bacfad1404d59010c
Publikováno v:
Judgment and Decision Making, Vol 19 (2024)
Many real-world intertemporal decisions involve a group of two or more individuals making consensual decisions through group collaboration. Here, we ask how group collaboration affects intertemporal choices. In two experiments, participants completed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b8a1de0414d4f34bc68fea51716a0b8
Autor:
Roberta Martino, Viviana Ventre
Publikováno v:
Ratio Mathematica, Vol 43, Iss 0, Pp 231-246 (2022)
This paper takes place in the context of intertemporal choices through a multidisciplinary approach involving behavioral finance, mathematical finance, temperament theory and multicriteria models of decision support techniques. The motivation at the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f178f19a693748d4922773011cea947b
Publikováno v:
Cyberpsychology: Journal of Psychosocial Research on Cyberpspace, Vol 15, Iss 3 (2023)
Many people engage in extensive use of networked digital systems despite concerns over their privacy, a phenomenon called the “online privacy paradox.” Although privacy calculus research has argued that the benefits of usage usually outweigh the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0adbed991f4a4c068ce955ca3f4cd042
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 11 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7f23ec86f6e441287e558f79e880609
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Contemporary Marketing Science, 2019, Vol. 2, Issue 3, pp. 233-245.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.