Zobrazeno 1 - 10
of 8 262
pro vyhledávání: '"Interpersonal domain"'
Autor:
Shrivastava, Saurabh1 (AUTHOR), Duan Raharjo, Mira2 (AUTHOR), Pratama, Bayu3 (AUTHOR), Nur, Tasi'ah4 (AUTHOR), Maziyyah, Nurul5 (AUTHOR), Pratidina, Kresna6 (AUTHOR), Maliny, Achcia7 (AUTHOR), Retnaningrum, Yanuarti8 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of the Scientific Society. Sep-Dec2023, Vol. 50, p293-298. 6p.
Autor:
Saurabh RamBihariLal Shrivastava, Mira Ayu Duan Raharjo, Bayu Fajar Pratama, Tasi'ah Nashirah Nur, Nurul Maziyyah, Kresna Lintang Pratidina, Achcia Thema Maliny, Yanuarti Retnaningrum
Publikováno v:
Journal of the Scientific Society, Vol 50, Iss 3, Pp 293-298 (2023)
The medical students of the current generation are expected to perform a wide range of activities targeted toward the acquisition of a multitude of skills and the attainment of various learning competencies. The purpose of the current review is to ex
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0c5d44407fb4116bd44fb48551b3223
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jordan, Kevin D., Smith, Timothy W.
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences 1 May 2017 110:65-69
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oskar Lundgren, Walter Osika
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
The long-term and complex supervisor-doctoral student relationship is often characterised by tension and frictions. In higher education research, models, and interventions that take the potential beneficial interpersonal effects of compassion into ac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20627bff16304addb50bb03f67391544
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences November 2015 86:232-237
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The current dissertation focused on the effectiveness of universal school-based interventions in improving students’ competencies and preventing problems in the intrapersonal (i.e., feelings, emotions, and attitudes about the self) and interpersona
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8b1a8e507896d72d8476cddfa2bfd5ea
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/400656
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/400656
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences 2010 49(8):845-850