Zobrazeno 1 - 10
of 242
pro vyhledávání: '"Internet retailing"'
Publikováno v:
New Applied Studies in Management, Economics & Accounting, Vol 6, Iss 2, Pp 39-51 (2023)
Abstract Important reason to refer to online shopping, because most of the goods can be found in traditional markets, but what makes people expect to buy online is the different and more suitable prices in online retail stores.. Based on the study of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/466b78405c0243039ae2f170e611470e
Autor:
Stojanov, Michal
Publikováno v:
Известия на Съюза на учените - Варна. Серия Икономически науки / Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series. 11(1):222-228
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1090608
Publikováno v:
International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, 2019, Vol. 49, Issue 7, pp. 767-790.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Iyer, Ganesh
Publikováno v:
Marketing Science, 2003 Jan 01. 22(1), 85-106.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4129725
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2017, Vol. 45, Issue 5, pp. 498-517.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-11-2016-0206
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Diamond, Arthur M., Jr., author
Publikováno v:
Openness to Creative Destruction : Sustaining Innovative Dynamism, 2019, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190263669.003.0005
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2016, Vol. 44, Issue 8, pp. 814-839.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-08-2015-0124
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2015, Vol. 43, Issue 10/11, pp. 1065-1082.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-07-2014-0097