Zobrazeno 1 - 10
of 234
pro vyhledávání: '"Internet preference"'
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 12 (2024)
ObjectiveThis study investigates peer effects on the health behaviors of middle-aged and older adult people in China and examines the moderating role of Internet use.MethodsA total of 16,188 respondents were selected from the China Health and Retirem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3aa3bc1f8fe4ab7bd939f59472a9d02
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Communication. 30:470-485
Inasmuch as adolescents are intensive Internet users, concern about the negative effects of Internet on their social wellbeing and their daily lives has also become a matter of social interest. Based on a representative sample of 2077 Spanish adolesc
Autor:
Yongguo Ren, Long Pang
Publikováno v:
Proceedings of the 2nd International Conference on Electronics, Network and Computer Engineering (ICENCE 2016).
The current domestic online music providers, such as QQ music, KuGou music, Baidu Music, etc., most of which support keywords retrieval of users to search songs, listen online, download songs, and other functions. Few manufacturers provides functions
Autor:
Petermann, Sören
Publikováno v:
Urban Studies (Sage Publications, Ltd.); Dec2024, Vol. 61 Issue 16, p3129-3144, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This study aims at investigating the empirical relationships between risk preference, internet preference, and internet knowledge which are known as user characteristics, in addition to perceived risk of the customers on the internet purchase intenti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2437b207ce956b96dc02f51fff42c621
Autor:
Scott J. Savage, Yongmin Chen
Publikováno v:
SSRN Electronic Journal.
An important issue in economics is how market structure affects prices. While the standard view is that competition lowers prices, Chen and Riordan (2006) argued that with product differentiation it is not exceptional for prices to be higher under du