Zobrazeno 1 - 10
of 7 053
pro vyhledávání: '"Internet Audience"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khraban T. Ye.
Publikováno v:
Український соціум, Vol 3, Iss 78, Pp 21-33 (2021)
The article aims to identify the particularities of philosophical and religious thinking inherent in the social network audience of Ukraine. Discourse analysis was chosen as the primary method to analyse a set of posts in the form of quotes with acco
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e676267d14144a8ebaa9ad0d3de1b679
Publikováno v:
ИНФОРМАЦИЯ И БЕЗОПАСНОСТЬ. :531-538
В работе рассматриваются принципы разработки программно-технического комплекса (ПТК) мониторинга молодежной интернет-аудитории социа
Autor:
Mikhail Nazarov
Publikováno v:
Vestnik instituta sotziologii. 13:87-107
The technological nature of the Internet predetermines the transparency of many practices of online behaviour and actualises the issue of privacy in the online environment. The article presents the results of an analysis of attitudes towards online p
Autor:
O. V. Yarmak, V. I. Barybina
Publikováno v:
Humanities and Social Sciences. Bulletin of the Financial University. 11:14-20
The article presents the results of a media analytical study of the American Internet audience’s response to the spreading coronavirus pandemic. In particular, it concerns the cybermetric analysis of social media, which made it possible to identify
Publikováno v:
Ukrainian Society. 78:21-33
The article aims to identify the particularities of philosophical and religious thinking inherent in the social network audience of Ukraine. Discourse analysis was chosen as the primary method to analyse a set of posts in the form of quotes with acco
Autor:
Kuziak, Mariusz
Publikováno v:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu / Research Papers of Wrocław University of Economics. (236):83-94
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=190477
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nadezhda A. Miziryak
Publikováno v:
Галактика медиа: журнал медиа исследований, Vol 6, Iss 1, Pp 77-99 (2024)
The oversaturation of information flows and the competition among diverse viewpoints underscore the significance of every message that captures the audience’s attention and provokes discussion. Thus, exploring new formats and methods for attracting
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8d523f806fe42bb9ed2534f660dc340
Autor:
Webster, James G., Shu-Fang Lin
Publikováno v:
Journal of Broadcasting & Electronic Media. Mar2002, Vol. 46 Issue 1, p1. 12p. 1 Chart, 1 Graph.