Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"International segmentation"'
Autor:
TALIBI, ABDELGHAFOUR
Publikováno v:
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 3 No. 6-1 (2022): Theoretical Reserach; 378-404
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 3 No. 6-1 (2022): Recherches Théoriques; 378-404
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 3 No. 6-1 (2022): Recherches Théoriques; 378-404
International activities have become a crucial step for the survival and development of companies. Exporting the company's product or externalizing the company's activities in foreign countries generates considerable outcomes. It allows to increase s
Autor:
TALIBI, Abdelghafour
Publikováno v:
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 3 No. 4-3 (2022): Empirical research; 498-530
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 3 No. 4-3 (2022): Recherches Empiriques; 498-530
International Journal of Accounting, Finance, Auditing, Management and Economics; Vol. 3 No. 4-3 (2022): Recherches Empiriques; 498-530
Performing international activities is a challenging operation given the heterogeneity of the international market which makes practically impossible the development of successful standardized strategies for the entire world’s population. Finding h
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1996404ab16a4ea6844302d82dfdb8b4
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC)-FCT-Sociedade da Informação
instacron:RCAAP
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC)-FCT-Sociedade da Informação
instacron:RCAAP
Publikováno v:
Journal of International Marketing, 2008 Jan 01. 16(3), 23-56.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27755569
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 6 (2015)
The growing use of Social Networking Sites (SNS) around the world has made it necessary to understand individuals’ behaviours within these sites according to different cultures. Based on a comparative study between two different European countries
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e83bbf563dc740498977dd182ed70a1a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 6 (2015)
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
Frontiers in Psychology
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
Frontiers in Psychology
Altres ajuts: Junta de Comunidades de Castilla-La Mancha (PII-2014-018- The growing use of Social Networking Sites (SNS) around the world has made it necessary to understand individuals' behaviors within these sites according to different cultures. B
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a6c0bebf9269749918da6529e402fc4f
https://ddd.uab.cat/record/254433
https://ddd.uab.cat/record/254433
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.