Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"International curricula"'
Autor:
Hameed, Suraiya
Publikováno v:
International Journal of Comparative Education and Development, 2020, Vol. 22, Issue 3, pp. 169-184.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCED-10-2019-0052
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arianna Biancani, Silvia Bruti, Paola Cappellini, Francesco Marcelloni, Arturo Marzano, Marco Polini, Chiara Roda, Adio Terranova
Publikováno v:
Higher Education Learning Methodologies and Technologies Online ISBN: 9783030960599
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::547f6ff52d10983ed2c22563a82ac97c
http://hdl.handle.net/11568/1132224
http://hdl.handle.net/11568/1132224
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The increasing mobility of students is shaping a new higher education landscape, which is characterised by a higher number of cross-cultural courses and, consequently, a relevant ratio of international classes. In these learning environments, student
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::642d8d259842946480727777ae2e1278
http://hdl.handle.net/11311/1154867
http://hdl.handle.net/11311/1154867
The concept of “creativity” as a desirable attribute within education is long-standing. The fields of education and creativity have developed, and periodically intersected with, government reports, policies, commentaries, and advice. Recently, an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8e67dd470154b95c4220d59f2826016a
https://hdl.handle.net/11541.2/145893
https://hdl.handle.net/11541.2/145893
Publikováno v:
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
In this paper, we present the first analysis of the main international cooperation actions carried out by the Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB), from the Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), in its almost forty-five y
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ff6ef6be0fc12bccf2fd838a683ce08d
http://hdl.handle.net/2117/369606
http://hdl.handle.net/2117/369606
Autor:
Lee Duffield
Publikováno v:
Pacific Journalism Review, Vol 14, Iss 2 (2008)
A programme organised by the author for journalism students to do practical work overseas has seen small groups engaged in intercultural learning and working as foreign correspondents for campus-based media outlets. Since 2000, 60 students have joine
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2665b44cad143e7ad489bae50aa7962
Autor:
Felke, Thomas P., author, Menon, Goutham M., author
Publikováno v:
Handbook of International Social Work : Human Rights, Development, and the Global Profession, 2011.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780195333619.003.0053
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.