Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"International Baccalaureate Middle Years Programme"'
Autor:
Annie Termaat
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 2 (2023)
AbstractThis paper reports on the perspectives and operational practices of teachers implementing interdisciplinary units in five International Baccalaureate schools in Norway and Denmark with fewer than 100 students in their Middle Years Programme.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b0d90190fafd49ee96a712672156055d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ARIMA, Miyo
Publikováno v:
人間文化創成科学論叢. 25:37-48
The purpose of this article is to clarify the transformation of students’ understandings on assessment learning in a Japanese Article 1 school which offers the International Baccalaureate Middle Years Programme (MYP). Semi-structured interviews
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eflanili, Çiğdem
Bu çalışmanın amacı disiplinlerarası işbirliğinin IB MYP ortaokulu öğrencilerinin dil edinimi derslerindeki başarısı üzerindeki etkisini araştırmaktır. Araştırma üç IB programını ( IB PYP, IB MYP, IB DP) uygulayan İstanbul ili
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4486::e0b10cd8104513b95a428af604e7871c
https://hdl.handle.net/20.500.12415/8275
https://hdl.handle.net/20.500.12415/8275
Autor:
Christoff, Andrea J.
This study examined how teaching in an International Baccalaureate (IB) Middle Years Programme (MYP) Individuals and Societies (I&S) classroom can influence a teacher's perceptions and understandings of global citizenship and its pedagogy. In a multi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moore, John Murphy
The International Baccalaureate Organization’s Middle Years Programme (IBMYP) has experienced explosive growth in the United States since its early stages in 1994. Despite its aggressive expansion, little research has explored the relationship betw
Publikováno v:
Educational Policy Studies Dissertations.
The achievement gap between middle class white students and black or Hispanic students living in low income households continues to be a persistent problem in education even ten years since the authorization of No Child Left Behind in 2001. This stud