Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Internal reaction"'
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 12, Iss 23, p 11892 (2022)
Development of U-type pre-stressed girders has been attempted to increase the length of I-type girders in South Korea. However, a length of 30 m or less is common because the self-weight, according to the post-tension method, is large. In this study,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f033dbb4906471c970ba715d543447f
Autor:
Høeg, Christian Elkjær
Publikováno v:
Høeg, C E 2023, Efficient time-domain modeling, load evaluation and control of floating offshore wind turbines . Aarhus Universitet .
Udviklingen af flydende havvindmøller (FOWTs) præsenterer nye udfordringer for modellering af disse på grund af koblet dynamik, kompleks hydrodynamik og tilføjelsen af et fortøjningssystem til at holde positionen. Pilotprojekter og præ-kommerci
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ec39cb26551c28e780d9f3268b961441
https://pure.au.dk/portal/da/publications/efficient-timedomain-modeling-load-evaluation-and-control-of-floating-offshore-wind-turbines(978a94cf-0f76-489a-bf97-7d8d9ca6865e).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/efficient-timedomain-modeling-load-evaluation-and-control-of-floating-offshore-wind-turbines(978a94cf-0f76-489a-bf97-7d8d9ca6865e).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
تحقیقات بازار یابی نوین, Vol 1, Iss 3, Pp 63-78 (2011)
Abstract The aim of this article is to find the relationships between service brand equity and customer buying behavior of ANSAR bank. The service marketing mix is the starting point of the movement of organizations, which will form a perception on t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3cadeff0de54077b8263e3131bd2fcc
Publikováno v:
تحقیقات بازار یابی نوین, Vol 1, Iss 3 (2011)
The aim of this article is to find the relationships between service brand equity and customer buying behavior of ANSAR bank. The service marketing mix is the starting point of the movement of organizations, which will form a perception on the custom
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/739186e1a87d440695f489b8f8e8981a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.