Zobrazeno 1 - 10
of 9 978
pro vyhledávání: '"Internal Quality Assurance"'
Autor:
Sayekti, Moh. Guntur1 mohguntursay@gmail.com, Marji1 mardji.ft@um.ac.id, Sudjimat, Dwi Agus1 dwi.agus.ft@um.ac.id, Kuncoro, Tri1 tri.kuncoro.ft@um.ac.id
Publikováno v:
International Journal of Multiphysics. 2024, Vol. 18 Issue 3, p1534-1545. 12p.
Autor:
SZKIEL, Agata1 a.szkiel@wznj.umg.edu.pl
Publikováno v:
Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization & Management / Zeszyty Naukowe Politechniki Slaskiej. Seria Organizacji i Zarzadzanie. 2024, Issue 197, p595-614. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hien Thu Thi Ta, Huong Thi Pham
Publikováno v:
Vietnam Journal of Education, Vol 8, Iss 2 (2024)
Based on Martin’s and Parikh’s (2017) model of quality assurance, this research investigated the extent to which higher education institutions in Vietnam developed Internal quality assurance (IQA) processes and tools in five aspects: teaching and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/28ee749780b7470e8a88c01b2a2bc4d7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hafiez Sofyani
Publikováno v:
Journal of Accounting and Investment, Vol 24, Iss 3, Pp 757-778 (2023)
Research aims: In 2018, strengthening Higher Education Institutions (HEIs), governance began to be promoted again by the Indonesian government after its first initiation in 2003. In doing so, the Indonesian government has adopted a new internal quali
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa4dd3fb0d2a42b9a8d94994a528bcbf
Autor:
Albert Mufanechiya, Bekithemba Dube
Publikováno v:
E-Journal of Humanities, Arts and Social Sciences, Vol 4, Iss 7, Pp 862-878 (2023)
The emerging discourses in the Zimbabwean teacher education system have been on the capacity of in–service teachers to be transformative through their preparation at university. The call, then, has been on universities to improve their quality assu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a55d0910d8c143c280e34d998ceb3393
Autor:
OLTEANU, Constantin Dorin1 ocosti@gmail.com, DRAGOMIR, Mihai2 mihai.dragomir@muri.utcluj.ro, ȚÎȚU, Aurel-Mihail3,4 mihail.titu@ulbsibiu.ro, TERTEREANU, Petrică1 tertereanupetrica@yahoo.com
Publikováno v:
Review of Management & Economic Engineering. 2024, Vol. 23 Issue 1, p70-82. 13p.
Autor:
Avinash, Bhagyalakshmi1 (AUTHOR) drbhagya30@gmail.com
Publikováno v:
Sri Ramachandra Journal of Health Sciences. Jan-Jun2024, Vol. 4 Issue 1, p1-3. 3p.