Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Intermodal preferential looking paradigm"'
Autor:
Seamus Donnelly, Evan Kidd
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
How children learn grammar is one of the most fundamental questions in cognitive science. Two theoretical accounts, namely, the Early Abstraction and Usage-Based accounts, propose competing answers to this question. To compare the predictions of thes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4cf9d19053bc4c5da5af64d2d08fd0bf
Autor:
Lassotta, Romy
Children manifest difficulties in sentence comprehension, which may stem from an immature competence system and/or an immature performance system. This thesis examines children's syntactic knowledge (competence system), as well as processing abilitie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fc65065d92240fce565b2f21c0f44ff7
https://archive-ouverte.unige.ch/unige:150402
https://archive-ouverte.unige.ch/unige:150402
Autor:
Healey, Emma Tamsin
This thesis examines 2- and 3-year-olds’ understanding of social cues (specifically body orientation and pointing) and grammatical cues (specifically number marking) to reference in a series of three experiments using the Intermodal Preferential Lo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______463::68c76d1bc999db3c97cab2899eff8157
https://hdl.handle.net/1842/36607
https://hdl.handle.net/1842/36607
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.