Zobrazeno 1 - 10
of 110
pro vyhledávání: '"Interference inhibition"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Brain Sciences, Vol 13, Iss 7, p 1026 (2023)
(1) Background: The Go/NoGo task and color-word Stroop task were used to investigate the effect of applying different frequency bands of neural oscillations to the lDLPFC on inhibitory control modulation. (2) Methods: Participants were randomly categ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9c2b06545ec4edf9c62859a82640452
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Brain Sciences; Volume 13; Issue 7; Pages: 1026
(1) Background: The Go/NoGo task and color-word Stroop task were used to investigate the effect of applying different frequency bands of neural oscillations to the lDLPFC on inhibitory control modulation. (2) Methods: Participants were randomly categ
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pradhan, B.1 bpradhan@mech.iitkgp.ernet.in, Babu, P. Ramesh1
Publikováno v:
Journal of Reinforced Plastics & Composites. 2007, Vol. 26 Issue 8, p771-788. 18p. 3 Diagrams, 6 Charts, 9 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Memory & Cognition
Accessing semantic information has negative consequences for successive recovering attempts of similar information. For instance, in the course of picture-naming tasks, the time required to name an object is determined by the total number of items fr