Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"Interactive and collaborative learning"'
Publikováno v:
Malaysian Journal of Learning and Instruction, Vol 21, Iss 1 (2024)
Purpose – This comparative study sought to identify best practices concerning symbolic mathematical communication between primary school teachers and students in Japanese, Laotian, and Thai classrooms. Method – The target groups were 18 teacher
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0a5f7e3ba254a7faf394d47dd11a45e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
研究集録. 64:1-13
教科のコンピテンシー・ベースを基にしながら,コンピテンシーによる横断はできないものかと国語科と美術科で教科等横断型の授業を展開した。国語科では,創作漢字をもとに故事成語
Autor:
Karel Van Nieuwenhuyse
Publikováno v:
Yesterday and Today.
Interactive and collaborative learning in ‘live’ and online (synchronous and asynchronous) environments generates an influence on the perception, motivation and outcomes of learning among students. From that theory, the aim of this contribution i
Autor:
Petrosian, Kanakara
Publikováno v:
Petrosian, Kanakara. (2016). Exploration and Description of Nature and Significance of Course Participants' Interactions in a Multi-Site Distance Learning Course with Implications for Design in Distance Education. 0035: Education. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/92d3v7f5
This study sought to explore and describe the nature and significance of course participants’ interactions in a multi-site engineering DE course where learners in actual classrooms engaged in interactive and collaborative learning across different
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::f6aabf5566fd9da0b085edacc1b1bd44
http://www.escholarship.org/uc/item/92d3v7f5
http://www.escholarship.org/uc/item/92d3v7f5
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.