Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Interactional practices"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
O artigo analisa as práticas interacionais dos comentários produzidos pelos usuários no Canal do Netflix Brasil no Youtube. Ocorpusda análise foi construído a partir da coleta dos comentários do vídeo mais visualizado no canal do Netflix Brasi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9c6448570d68edc558a1071966ccd92a
Publikováno v:
Signos do Consumo; v. 14 n. 1 (2022): Sensibilidades, experiências e formas de apropriação; e193502
Signos do Consumo
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Signos do Consumo
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
El propósito de este estudio es presentar los conceptos de “producto-experiencia” y “servicio-experiencia”, formulados a partir de la acción de influenciadoras digitales como estrategias de comunicación para promover el consumo de moda y b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::d44368331e792aef7b90e28b0086e4ce
https://www.revistas.usp.br/signosdoconsumo/article/view/193502
https://www.revistas.usp.br/signosdoconsumo/article/view/193502
Autor:
Paradise, Ruth, de Haan, Mariëtte
Publikováno v:
Anthropology & Education Quarterly, 2009 Jun 01. 40(2), 187-204.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1111/j.1548-1492.2009.01035.x
Autor:
Ben Nafa, Hanan1 hanan-omar.a.ben-nafa@stu.mmu.ac.uk
Publikováno v:
Multilingua. Jan2018, Vol. 37 Issue 1, p119-122. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Classroom Discourse, 8(2), 99-121. ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD
Literacy, and particularly reading, is critical to success in schooling and full participation in contemporary societies. As one of the primary skills needed to develop proficiency in a language, the study of reading in additional languages has attra
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arja Piirainen-Marsh, Niina Lilja
Publikováno v:
Conversation Analytic Research on Learning-in-Action ISBN: 9783030221645
This chapter explores how experientially based pedagogical activities that involve participation in real life service encounters provide occasions for developing L2 interactional competence. The data comprises novice L2 students’ self-recorded inte
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::91a201276731aba3e88d874b76286fc4
https://doi.org/10.1007/978-3-030-22165-2_7
https://doi.org/10.1007/978-3-030-22165-2_7