Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Interaction traces"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Belgroun Brahim, Admane Lotfi
Publikováno v:
Journal of King Saud University: Computer and Information Sciences, Vol 32, Iss 8, Pp 977-986 (2020)
Given that knowledge level is one of most important aspects of e-learning platforms. Learners’ Interaction traces give very important information that describes their behavior when using e-learning platforms. Assessment of knowledge level can be co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/051b008f72244170b75fc70660c7ddfc
Autor:
Matthieu Cisel
Publikováno v:
Distances et Médiations des Savoirs, Vol 37 (2022)
In this contribution, which takes the form of a return of experience, we return to the role that the rise of MOOCs has played in the multiplication of studies mobilising interaction traces (learning analytics in English). By reaching unprecedented sc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ddd23b0ba3744e485d0cfa85af7c72a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cisel, Matthieu
Dans cette contribution prenant la forme d’un retour d’expérience, nous revenons sur le rôle que l’essor des MOOC a joué sur la multiplication des travaux mobilisant les traces d’interaction (learning analytics en anglais). En atteignant d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=openedition_::95784c85c3538b2e4366d44e1291bd9c
http://journals.openedition.org/dms/6953
http://journals.openedition.org/dms/6953
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Understanding the Benefits and Drawbacks of Shape Change in Contrast or Addition to other Modalities
Autor:
Anke van Oosterhout
Publikováno v:
Conference on Designing Interactive Systems (Companion Volume)
Van Oosterhout, A 2019, Understanding the benefits and drawbacks of shape change in contrast or addition to other modalities . in DIS 2019 Companion-Companion Publication of the 2019 ACM Designing Interactive Systems Conference . Association for Computing Machinery, DIS 2019 Companion-Companion Publication of the 2019 ACM Designing Interactive Systems Conference, pp. 113-116, 2019 ACM Conference on Designing Interactive Systems, DIS 2019, San Diego, United States, 23/06/2019 . https://doi.org/10.1145/3301019.3324875
Van Oosterhout, A 2019, Understanding the benefits and drawbacks of shape change in contrast or addition to other modalities . in DIS 2019 Companion-Companion Publication of the 2019 ACM Designing Interactive Systems Conference . Association for Computing Machinery, DIS 2019 Companion-Companion Publication of the 2019 ACM Designing Interactive Systems Conference, pp. 113-116, 2019 ACM Conference on Designing Interactive Systems, DIS 2019, San Diego, United States, 23/06/2019 . https://doi.org/10.1145/3301019.3324875
Shape changing interfaces enable exciting new ways to interact with devices, to communicate information, meaning and affect, and provide dynamic affordance. Such interfaces are often complex and more expensive to fabricate compared to tangible, scree
Publikováno v:
Adaptive Behavior
Adaptive Behavior, SAGE Publications, 2016, 24 (2), pp.69-86. ⟨10.1177/1059712316634062⟩
Adaptive Behavior, SAGE Publications, 2016, 24 (2), pp.69-86. ⟨10.1177/1059712316634062⟩
Until recently, propositions on the subject of intelligent service companions, like robots, were mostly user and environment independent. Our work is part of the FUI-RoboPopuli project, which concentrates on endowing entertainment companion robots wi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.