Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Intent to buy"'
Publikováno v:
Managerial Finance, 2018, Vol. 45, Issue 1, pp. 147-168.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MF-04-2018-0156
Autor:
Hendro Widjanarko
Publikováno v:
Ekuitas: Jurnal Ekonomi dan Keuangan, Vol 9, Iss 3, Pp 324-339 (2018)
The objective of this study is to examine; (1) the simultaneous effects of brand awareness, advertising awareness, brand association and perceived quality on the intent to buy; (2) the partial effect of brand awareness, advertising awareness, brand a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9ff8cb2a8a94c9c91d5028b8832d221
Virtual Reality (VR) is a technology that has seen a growth in popularity over the last decade. Many industries have seen VR introduced into their processes, however, the introduction of VR in the real estate industry is still something very recent a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1199::940942ca6f99ca7c9f6623b456d0ecdd
https://hdl.handle.net/10071/26595
https://hdl.handle.net/10071/26595
Publikováno v:
Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)Repositorio Académico - UPC.
Las acciones promocionales de las diversas plataformas online logran que el usuario considere realizar una compra no esperada. Sin embargo, en algunas ocasiones sienten temor con respecto al método de pago. Por ello, la mayoría de las empresas tien
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10757/653518
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.