Zobrazeno 1 - 10
of 8 093
pro vyhledávání: '"Intent to buy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Managerial Finance, 2018, Vol. 45, Issue 1, pp. 147-168.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MF-04-2018-0156
Publikováno v:
Economics & Management. 2013, Vol. 18 Issue 4, p761-768. 8p. 1 Diagram.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Muhammad Mufti Mubarok
Publikováno v:
Journal of Economics, Business & Accountancy, Vol 21, Iss 1, Pp 105-116 (2018)
In the context of regional economic development, the development of the local economy according to its potential is a very important factor. The owners of the batik industry face problems in marketing. In an effort to influence consumer decisions to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cfe38ef3bcc84c6390561b2ef748e69a
Publikováno v:
Annals of Applied Sport Science, Vol 5, Iss 4, Pp 85-91 (2017)
Background. A soccer ball is the principal piece of sports equipment for soccer and original brands compete with each other for a big pie of the market. Objectives. The aim of this study’s interpretive structural model (ISM) was to ascertain the fa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9d4a4778d5e04795b5f7a0c56abcab73
Publikováno v:
Emerald Expert Briefings, 2019, Vol. oxan-es, Issue oxan-es.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OXAN-ES246503
Autor:
Ladhari, Riadh1 riadh.ladhari@fsa.ulaval.ca, Tchetgna, Nina Michèle1
Publikováno v:
International Journal of Consumer Studies. Nov2017, Vol. 41 Issue 6, p696-705. 10p.
Autor:
Nejad, Fatemeh Motahari1 Motahari_Fatemeh@yahoo.com, Samadi, Saeid1, Ashraf, Yasan Allah Pour1, Tolabi, Zeinab1
Publikováno v:
Iranian Journal of Management Studies. Apr2015, Vol. 8 Issue 2, p243-263. 21p.
Publikováno v:
Journal of Economics, Management and Trade. :69-78
Aims: A previous study showed that Intersubjectivity Theory could explain how consumers could appreciate a food product when looking at the packaging and reading the brand. Two samples of subjects, English and French consumers, were individually pres