Zobrazeno 1 - 10
of 2 260
pro vyhledávání: '"Integrative project"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
do Nascimento Silva, Laíse1 laisesilva@alu.ufc.br, Freitas Silva, Raiane2 raianefreitass21@gmail.com, Silva Barroso, Elane dos Santos3 elane.silva@ifpi.edu.br, Lima Teixeira, Linnik Israel4 linnik.lima@ifpi.edu.br, Cavalcante de Oliveira Júnior, Marcos Antônio5 marcos.cavalcante@ifpi.edu.br
Publikováno v:
GeSec: Revista de Gestao e Secretariado. 2023, Vol. 14 Issue 1, p133-147. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carlos Reyes Sánchez, Margarita Edith Canal Martínez, Diana Donají Del Callejo Canal, Mónica Rubiette Hákim Krayem
Publikováno v:
Interconectando Saberes, Iss 14 (2022)
We present the educational innovation and the results of a new exercise in the teaching practice of the Educational Experience (EE) of the Integrative Project, which belongs to the Educational Program of Computer Technologies (Faculty of Statistics a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57b2eb4d938a4c1983ef235f60f8320e
Publikováno v:
Senderos Pedagogicos, Vol 7, Iss 7, Pp 78-93 (2016)
Content fragmentation is a latent concern in educational debates, giving rise to didactic proposals such as the integrative project. It has been instrumented as a pedagogical device in the training of students at the Intercultural University of Chiap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb702db3eeb448bc88535cf473ac614d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
María de los Ángeles Villalobos-Alonzo, Ana Eugenia Romo-GonzáleZ, Hector Ulises Cabrera-Villaseñor
Publikováno v:
Journal Urban-Rural and Regional Economy. :1-8
In a context of active and constructive teaching, the role of the teacher-researcher takes on crucial meaning, as a mediator in the formalization and promotion of research skills in university students, as demonstrated in this research project. From
Autor:
Johns, Dorothy Mae
Publikováno v:
The French Review, 1943 Oct 01. 17(1), 30-35.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/380478
Autor:
Wargo, Jon M., Alvarado, Jasmine
Publikováno v:
Social Studies & the Young Learner; Sep/Oct2020, Vol. 33 Issue 1, p28-32, 5p