Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Instrumental motives"'
How can suppliers increase their buyers’ CSR engagement: the role of internal and relational factors
Publikováno v:
International Journal of Operations & Production Management, 2022, Vol. 42, Issue 2, pp. 206-229.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOPM-06-2021-0387
Publikováno v:
Дискурс, Vol 8, Iss 2, Pp 113-123 (2022)
Introduction. The authors of the research aimed to determine the level of students' interest in foreign languages, leading motives, as well as the presence of difficulties arising under the study of a foreign language. The importance of motivation in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fac6cd646cdf4d4ba2a6702ce1927111
Autor:
Kitsis, Aleksandr M., Chen, Injazz J.
Publikováno v:
Supply Chain Management: An International Journal, 2019, Vol. 25, Issue 3, pp. 325-341.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SCM-05-2019-0218
Autor:
Bălău, Mădălina
Publikováno v:
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets. 9(1):14-29
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=974592
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Auyoung, Elaine, author
Publikováno v:
Politics on Display : Yard Signs and the Politicization of Social Spaces, 2019, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190926311.003.0005
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Operations and Production Management, 42(2), 206-229. Emerald Group Publishing Limited
PurposeBuyer engagement proves important supports for suppliers' corporate social responsibility (CSR); however, little is known about whether and how buyer CSR engagement can be actively searched for by a supplier and what activities and policies of