Zobrazeno 1 - 10
of 2 153
pro vyhledávání: '"Instrument Education"'
Autor:
ÖZDEN, Berrin1 brrnzdn@gmail.com, ÖZDEMİR, Selin2 selinozdemir@cumhuriyet.edu.tr
Publikováno v:
International Journal of Eurasia Social Sciences / Uluslararasi Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi. haz2023, Vol. 14 Issue 52, p558-572. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jelen, Birsen, Alparslan, Ecren
Publikováno v:
İdil Sanat ve Dil Dergisi / Idil Journal of Art and Language. 11(92):485-497
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1049673
Autor:
Ahmet Suat KARAHAN
Publikováno v:
Art Vision, Vol 29, Iss 51, Pp 208-216 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c535681e5f4f40de886f1a1d2667179d
Publikováno v:
Journal of Pedagogical Research, Vol 5, Iss 2, Pp 184-206 (2021)
COVID-19 pandemic has resulted in an emergency transition to distance education in Turkey as well as other countries in the world; and as in all levels and fields of education, the distance education model has been widely used in undergraduate level
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/051bb8c4075b415d9d88b0054147cacc
Autor:
ATALAY, Zeki Can1 zekican_50@hotmail.com, KUMTEPE, Müslüm Akın2 akinkumtepe@gmail.com
Publikováno v:
International Journal of Eurasia Social Sciences / Uluslararasi Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi. eyl2022, Vol. 13 Issue 49, p1042-1052. 11p.
Autor:
ÇANAKÇİ, Pınar, Çoban, Sibel
Publikováno v:
İdil Sanat ve Dil Dergisi / Idil Journal of Art and Language. 10(85):1329-1342
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1013806
Autor:
Demet Girgin
Publikováno v:
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, Vol 7, Iss 1, Pp 1-15 (2019)
This study aimed to determine pre-service music teachers’ perception for the musical instrument education by means of metaphors. The study sample included 95 pre-service music teachers in the Music Teaching Program of the Fine Arts Teaching Departm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b86f9e947a964803a3d9120b41f4590a
Autor:
KARABULUT, Barış1 bariskarabulut@gmail.com, CANBAY, Alaattin2 acanbay@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Social Science Institute. ara2017, Vol. 9 Issue 22, p341-357. 17p.