Zobrazeno 1 - 10
of 100
pro vyhledávání: '"Instructor feedback"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract Background Laparoscopic surgery is associated with a prolonged learning curve for emerging surgeons, and simulation-based training (SBT) has become increasingly prominent in this context due to stringent working time regulations and heighten
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e1a7ae64fa64012ab26933b351a090f
Publikováno v:
Learning and Teaching in Higher Education: Gulf Perspectives, 2022, Vol. 18, Issue 2, pp. 107-118.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LTHE-02-2021-0015
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 23, Iss 2 (2023)
Abstract: Students need to actively engage with instructor feedback to improve their work, but many struggle incorporating feedback to improve their skills. This paper describes a strategy for using criteria-based rubrics as self-assessment tools to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9b75d9d4d974c2e8443d29f9a4ad1f1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Communication Pedagogy, Vol 4, Pp 70-84 (2021)
Feedback is an essential part of the teaching/learning processes. This statement is especially true in the introductory communication course where students receive feedback throughout the presentational speaking process. This paper explores how stude
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd7e27a35f8744389267e56466bf7ab1
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2020, Vol. 12, Issue 5, pp. 1251-1264.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-12-2019-0309
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2011 Mar . 73(3), 149-153.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/abt.2011.73.3.6
Autor:
Wentao Li, Fuhui Zhang
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2021)
Building upon Zimmerman’s socio-cognitive view of self-regulation, we explored EFL (English as a Foreign Language) students’ revision and the likely contribution to revision from three salient self-regulating sources: peer feedback, instructor fe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/caac4b9b3ce544a59318001ccae55b64
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.