Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Instructor change"'
Autor:
Katelyn M. Southard, Susan D. Hester, Jazmin Jurkiewicz, Joan E. Curry, Young Ae Kim, Jonathan Cox, Lisa K. Elfring, Paul Blowers, Vicente Talanquer
Publikováno v:
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, Vol 3, Iss 1, Pp 1-18 (2021)
Abstract In transforming undergraduate STEM education, it is important to understand the personal and contextual factors that impact instructors’ reform efforts. In this study we explored an instructor’s drivers and motivators for change in persp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07917e7ee1d047d682ab0d403c236515
Autor:
Jazmin Jurkiewicz, Jonathan Cox, Vicente Talanquer, Joan E. Curry, Young Ae Kim, Lisa K. Elfring, Paul Blowers, Susan D. Hester, Katelyn M. Southard
Publikováno v:
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, Vol 3, Iss 1, Pp 1-18 (2021)
In transforming undergraduate STEM education, it is important to understand the personal and contextual factors that impact instructors’ reform efforts. In this study we explored an instructor’s drivers and motivators for change in perspectives a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mohn, Amanda R.
Publikováno v:
Graduate Theses and Dissertations.
Collaboration among higher education professors who are responsible for the education of preservice teachers is one potential solution to the problem of poor teacher preparation. Specifically, collaboration among mathematics educators and mathematici
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.