Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Instructional designs"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oladiran Tayo Arulogun, Oluwatobi Noah Akande, Akinyinka Tosin Akindele, Taofeeq Alabi Badmus
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 31, Iss , Pp 105929- (2020)
Open and Distance Learning (ODL) students rely majorly on the use of Information, Communication and Technology (ICT) tools for online facilitation and other activities supporting learning. With emphasis on ODL students of Ladoke Akintola University o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/229bba6c5c1f431fb1956cb61d8421d3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mohamed Jarraya, Ghazi Rekik, Yosra Belkhir, Hamdi Chtourou, Pantelis T. Nikolaidis, Thomas Rosemann, Beat Knechtle
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
The present experiment examined the effect of content complexity on perceived cognitive load and game performance when learning basketball tactical actions from videos modeling examples displayed at different speeds. A two (presentation speed: slow v
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8a4c32fda51b4d7fa6541c641235348e
Publikováno v:
Canadian Winds / Vents Canadiens. Spring2015, Vol. 13 Issue 2, p36-38. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Data in Brief
Data in Brief, Vol 31, Iss, Pp 105929-(2020)
Data in Brief, Vol 31, Iss, Pp 105929-(2020)
Open and Distance Learning (ODL) students rely majorly on the use of Information, Communication and Technology (ICT) tools for online facilitation and other activities supporting learning. With emphasis on ODL students of Ladoke Akintola University o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.