Zobrazeno 1 - 10
of 588
pro vyhledávání: '"Instructional Methods"'
Autor:
Kofi Nkonkonya Mpuangnan
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
The link between teacher preparedness and the evolving technological advancement within teacher education is crucial in recent times. This study explores the current state of teacher readiness in Colleges of Education (CoE) in Ghana. It focused on in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b70de71ee984f4ba94ef480f76c8502
Autor:
Muhamad Taufik Hidayat
Publikováno v:
Journal of Learning for Development, Vol 11, Iss 1 (2024)
This study aimed at evaluating the effectiveness of microlearning in higher education. The sample consisted of first-year MBA students, and a post-test control group design was used to assess the effectiveness of a microlearning module. The results i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd588a9cede2428a88b9e2ab49b6ce4a
Publikováno v:
Journal of Learning for Development, Vol 11, Iss 1 (2024)
This study aimed at evaluating the effectiveness of microlearning in higher education. The sample consisted of first-year MBA students, and a post-test control group design was used to assess the effectiveness of a microlearning module. The results i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ad595556a674506a6718d3973d7166c
Publikováno v:
Library Hi Tech, 2021, Vol. 40, Issue 4, pp. 963-975.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LHT-07-2020-0182
Autor:
Alissa R. Baker, Cassandra C. Ginn
Publikováno v:
Journal of Occupational Therapy Education, Vol 7, Iss 3 (2023)
In occupational therapy practice, critical thinking is a foundational skill for the delivery of effective care; however, there is limited evidence on the development of critical thinking skills in occupational therapy education. The purpose of this s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1edfde5897d649f2b7c6c2bd37443d4a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nicole Pitterson
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 10, p 1022 (2023)
This descriptive case study explores the teaching and learning of complex introductory circuit concepts in a compulsory sophomore circuits’ course. The study investigates the instructional strategies employed by the instructor to facilitate student
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/983b15e47b7f480db8eb07fb60ba9433
Publikováno v:
دراسات: العلوم التربوية, Vol 50, Iss 1 (2023)
Objectives: This study aimed at exploring the obstacles scientific research in the departments of curriculum and instructional methods in Jordanian universities. Methods: A questionnaire of 59 paragraphs was developed by the researcher to figure o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd416a6729fd40879788384809ad161b