Zobrazeno 1 - 10
of 24 498
pro vyhledávání: '"Instruction and study."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Diversitas Journal, Vol 9, Iss 3 (2024)
This study examines the implementation of Mother Tongue-Based Multilingual Education (MTB-MLE) within urban educational contexts. Conducted in Don Mariano Marcos Memorial State University's laboratory elementary schools, it reveals the complexities o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9df05f5ef93f415d83ea4648efbda48a
Publikováno v:
Journal of Technology and Science Education, Vol 14, Iss 1, Pp 45-60 (2024)
The use of smart mobile devices and the integration of social networks into the educational setting is a reality that has been widely studied by the research community. Their integration into the educational environment has increased following the de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/abb571e4ab0741ffbf1ef75bb9069f8a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Language, Technology, and Social Media, Vol 2, Iss 1 (2024)
The Lampung language, a regional language rich in cultural and historical significance, has seen a significant decline in usage among younger generations, primarily due to the influences of globalization and the increasing dominance of national and i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3603f691c254eb18ee5a6bb323324f6
Autor:
Paige, David D.1 (AUTHOR), Rupley, William H.2 (AUTHOR) w-rupley@tamu.edu
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Sep2023, Vol. 60 Issue 9, p3633-3647. 15p. 5 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.