Zobrazeno 1 - 10
of 449
pro vyhledávání: '"Institutional learning"'
Autor:
Neyer, Jürgen
Publikováno v:
X-Texte zu Kultur und Gesellschaft, 215
Die größte Herausforderung politischer Systeme liegt in ihrer Fähigkeit, den inneren sozialen Frieden zu bewahren. Anhand historischer Beispiele zeigt der Autor, dass es in der europäischen Geschichte ein wiederkehrendes Muster sozialer Konflikte
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/85268
Autor:
H. S. Zaghloul
Publikováno v:
Obrazovanie i Nauka, Vol 25, Iss 6, Pp 99-125 (2023)
Introduction. Educational theatre combines integrated opportunities and forms of education using theatrical arts. It develops in students the ability to use their proactive experiences into absorbing and challenge social reality. The educational valu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/444760ba88e847799a81ccb97c4eed0a
Autor:
Une Elisabeth Stømer, Peter Dieckmann, Thomas Laudal, Kristi Bjørnes Skeie, Sigrun Anna Qvindesland, Hege Langli Ersdal
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 22, Iss 1, Pp 1-12 (2022)
Abstract Introduction The first wave of the COVID-19 pandemic caused stress in healthcare organizations worldwide. Hospitals and healthcare institutions had to reorganize their services to meet the demands of the crisis. In this case study, we focus
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6199691c2dc34126a955b45f7c5877df
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 16(01):174-181
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1031918
Autor:
Ying Xu, Eric J. Heikkila
Publikováno v:
Journal of Urban Management, Vol 9, Iss 2, Pp 216-227 (2020)
International organizations such as the United Nations, the World Bank, the Organization for Economic Cooperation and Development, and the International Monetary Fund routinely organize cross-learning programs on specific topics for their member gove
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35dbf103e63d479899aef1ba113fbe02
Autor:
Larsson, Mats, author, Lilja, Kristina, author
Publikováno v:
Remembering and Learning from Financial Crises, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198870906.003.0006
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vietnam Journal of Education, Vol 5, Iss 2 (2021)
Higher education institutions (HEIs) are under pressure to provide evidence of student success. In addition to traditional performance indicators such as GPA, grades, and rates of retention, graduation and employment, stakeholders also required insti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b67f5da524354f399f1a7216b42d2212
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.