Zobrazeno 1 - 10
of 12 441
pro vyhledávání: '"Inquiry-based Teaching"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Başaran Mehmet, İlter Merve
Publikováno v:
Research on Education and Media, Vol 15, Iss 2, Pp 1-9 (2023)
This study examines the relationship between teachers’ inquiry-based teaching self-efficacy and computational thinking skills. The research was conducted in the survey model, which is the correlational model that reveals the relationship between tw
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/82f933ea320149d08d3bf2ab6d9d7a2a
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
There are situations where teachers accustomed to years of traditional teaching are tasked with implementing inquiry-based science teaching in schools nationwide, with few professional developments to change their self-efficacy. The implicit expectat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e22369d1c05429eb52e0777c69ad2d3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.