Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Innovation portfolio"'
Publikováno v:
Strategic Direction, 2024, Vol. 40, Issue 3, pp. 5-8.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SD-02-2024-0028
Publikováno v:
International Journal of Managing Projects in Business, 2023, Vol. 16, Issue 6/7, pp. 743-766.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMPB-04-2023-0082
Autor:
Darrell Velegol, Kyle J. M. Bishop
Publikováno v:
Entropy, Vol 26, Iss 7, p 600 (2024)
The purpose of this article is to analyze a sequence of independent bets by modeling it with a convective-diffusion equation (CDE). The approach follows the derivation of the Kelly Criterion (i.e., with a binomial distribution for the numbers of wins
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d17ac3508b694975bad800ace4c4d8a6
Publikováno v:
Oditor, Vol 7, Iss 1, Pp 165-194 (2021)
Modern businesses emphasize the significance of intellectual property and knowledge as key factors that contribute to achieving competitive advantage. This requires new approaches in management and there is more talk about knowledge management as a p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b7e37f98de21447c9f74f348c9558b04
Publikováno v:
Journal of Open Innovation: Technology, Market and Complexity, Vol 8, Iss 1, Pp 48- (2022)
ABSTRACT: Disruptive innovations (DI) have the potential to fundamentally change markets and their power relations: Specifically, established companies are confronted with the threat of being forced out of the market by DI. At the same time, companie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59d5804e326e48dc9f92f3b93da9c695
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Oditor, Vol 6, Iss 2, Pp 91-107 (2020)
In an age of turbulence in modern business, where innovation is positioned as a key factor in creating competitive advantage and resource-oriented strategy, where human capital and intellectual property come to the fore, portfolio management of innov
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/442dc3829f024784998b33e670c7f61c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Globocnik, D, Peña Häufler, B & Salomo, S 2022, ' Organizational antecedents to bootlegging and consequences for the newness of the innovation portfolio ', Journal of Product Innovation Management, vol. 39, no. 5, pp. 717-745 . https://doi.org/10.1111/jpim.12626
Literature on strategy, innovation, and portfolio management has recently shown increased interest in the concept of planned emergence. This builds on an understanding that organizations' innovation is triggered both by deliberate top-down management