Zobrazeno 1 - 10
of 295
pro vyhledávání: '"Innovation diffusion modeling"'
Publikováno v:
International Journal of Mathematical, Engineering and Management Sciences, Vol 4, Iss 3, Pp 697-707 (2019)
Diffusion models are rigorously implemented in marketing research to predict the actual trend of innovations over time. These models can be classified in terms of deterministic and stochastic behavior. Deterministic models ignore the randomness in th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a2bd8baad5b45d789ae608bb7a9bd18
Publikováno v:
Journal of Advances in Management Research, 2018, Vol. 15, Issue 1, pp. 4-16.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JAMR-11-2016-0093
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kale, Serdar1 skale@balikesir.edu.tr, Arditi, David2 arditi@iit.edu
Publikováno v:
Journal of Construction Engineering & Management. Mar2010, Vol. 136 Issue 3, p329-340. 12p. 2 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
International Journal of Mathematical, Engineering and Management Sciences, Vol 4, Iss 3, Pp 697-707 (2019)
Diffusion models are rigorously implemented in marketing research to predict the actual trend of innovations over time. These models can be classified in terms of deterministic and stochastic behavior. Deterministic models ignore the randomness in th
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Advances in Management Research. 15:4-16
Purpose Today, a firm’s major concern is to know the way in which an innovation is adopted in the marketplace. The purpose of this paper is to focus on the two-stage nature of diffusion process in which the time lag between people being informed an
Publikováno v:
Nonlinear Dynamics, Psychology & Life Sciences; Apr2011, Vol. 15 Issue 2, p285-305, 20p, 2 Charts, 9 Graphs