Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"Innocenti, Mark"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Walsh, Bridget A.1 (AUTHOR) bridgetw@unr.edu, Innocenti, Mark S2 (AUTHOR), Early, Start3 (AUTHOR), Hughes‐Belding, Kere4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Infant Mental Health Journal. Nov2022, Vol. 43 Issue 6, p959-974. 16p. 1 Diagram, 4 Charts.
Autor:
Walsh, Bridget A., Hughes-Belding, Kere, Nathans, Laura, Decker, Kalli B., Peterson, Carla A., Roggman, Lori A., Innocenti, Mark S., Cook, Gina A., Jeon, Hyun-Joo, Manz, Patricia H., Woodliff, Tricia A.
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Teacher Education; Apr-Jun2024, Vol. 45 Issue 2, p192-214, 23p
Autor:
Walsh, Bridget A., Innocenti, Mark S., Manz, Patricia H., Early, Start, Cook, Gina A., Jeon, Hyun-Joo
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Teacher Education; Oct-Dec2023, Vol. 44 Issue 4, p642-659, 18p, 1 Diagram, 1 Chart
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Manz, Patti, Innocenti, Mark, Rau, Angela, Walsh, Bridget, Booker, Dana, Krause, Nancy, Watson, Christopher, Schultz, David, Korfmacher, Jon, Hughes-Belding, Kere, Reed, Jenn, Cook, Gina, Jeon, Hyun-Joo, Shelden, M’Lisa, Shanty, Lisa, Cai, Yin
National Home Visiting Summit 2022
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6712fed39214d9f353053b5c5da35bde
Autor:
Innocenti, Mark S.
Publikováno v:
All Graduate Theses and Dissertations.
The purpose of this study was to develop behavior by the pigeon illustrative of S+ and S- rules and to examine if behavior consistent with a concept rule interpretation developed. In order to examine this possibility six groups of pigeons (N=31) were
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.