Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Innocent, Morgane"'
Publikováno v:
British Food Journal, 2023, Vol. 126, Issue 2, pp. 548-577.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-09-2023-0797
Autor:
Innocent, Morgane
La thèse a pour objet de comprendre le sens que le consommateur donne à ses actes quand il pratique la maîtrise de sa consommation électrique (MCE), au sein de son foyer. La valeur produite par les différentes activités relevant de la MCE, comm
Externí odkaz:
http://www.theses.fr/2017BRES0118/document
Publikováno v:
Recherche et Applications en Marketing, 2020 Apr 01. 35(2), 78-99.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26979601
Publikováno v:
In Technological Forecasting & Social Change January 2020 150
Publikováno v:
In Energy Policy December 2018 123:136-146
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Recherche et Applications en Marketing, 2017 Jan 01. 32(1), 3-21.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26375566
Summary report - Methodology and results of evaluation studies of the Cool Food Pro program and tool
Autor:
Girardon, Kimberley, Torreilles, Camille, Innocent, Morgane, Joud, Erwan, Prost, Magali, Karâa, Meriam, Brest, Philippe, Tamaro, Annick, Fontaine, Audrey
Publikováno v:
T3.3.1, Université de bretagne occidentale. 2023
This document summarises the results of the two qualitative evaluation studies of the COOL FOOD PRO programme that took place from May to December 2022. It also presents the quantitative results of the ARGAP programme during its pilot phase. It is th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3379::1246425d2a686e0b1d1813a6c71595ba
https://hal.science/hal-04157645
https://hal.science/hal-04157645
Autor:
Innocent, Morgane1 (AUTHOR) morgane.innocent@univ-brest.fr, Guillemot, Samuel1 (AUTHOR), Gabriel, Patrick1 (AUTHOR), Tamaro, Annick1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Recherche et Applications en Marketing (English Edition) (Sage Publications Inc.). Sep2023, Vol. 38 Issue 3, p77-109. 33p.
Publikováno v:
Décisions Marketing, 2016 Jul 01(83), 11-28.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26640566