Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Inlet geometry"'
Autor:
A. Martín Rincón, Julio M. Kuroiwa
Publikováno v:
Ribagua, Vol 10, Iss 1, Pp 1-17 (2023)
RESUMENSe realizó un estudio experimental para estudiar la influencia de la geometría de una toma horizontal sumergida en la formación de vórtices de superficie libre que arrastran aire. Se ensayaron dos tipos de perfiles de ingreso a la toma: pe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/725342bf88e44e9594be138dcf86c6fc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yung-Shin Sun
Publikováno v:
Molecules, Vol 21, Iss 6, p 778 (2016)
Micro-fabricated devices integrated with fluidic components provide an in vitro platform for cell studies best mimicking the in vivo micro-environment. These devices are capable of creating precise and controllable surroundings of pH value, temperatu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d5f9900a743440e84583b337d2e1f4e
Autor:
Tarí De Paco, Daniel
[EN] This work presents an experimental setup, in engine test bench, based on the study of the surge limit line in a common automotive engine centrifugal compressor. The engine admission line is modified imposing three different geometries designed t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1560::6087b30c79e954f2414181ab90641fdd
https://hdl.handle.net/10251/59659
https://hdl.handle.net/10251/59659
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
[EN] This work presents an experimental setup, in engine test bench, based on the study of the surge limit line in a common automotive engine centrifugal compressor. The engine admission line is modified imposing three different geometries designed t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::6087b30c79e954f2414181ab90641fdd
http://hdl.handle.net/10251/59659
http://hdl.handle.net/10251/59659
Autor:
Uludağ Üniversitesi/Mühendislik Fakültesi/Makine Mühendisliği Bölümü., Teke, Mehmet, Karagöz, İrfan, AAB-9388-2020
Bu çalışma, 12-24 Haziran 2010 tarihleri arasında İstanbul[Türkiye]’da düzenlenen 10. ASME Biennial Conference on Engineering Systems Design and Analysis’da bildiri olarak sunulmuştur. This work presents a computational fluid dynamics sim
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9458::96a539b11592781c3b76746f271f2e89
http://hdl.handle.net/11452/28657
http://hdl.handle.net/11452/28657
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.