Zobrazeno 1 - 10
of 828
pro vyhledávání: '"Initial trust"'
Publikováno v:
Multimodal Transportation, Vol 3, Iss 4, Pp 100169- (2024)
Urban Air Mobility (UAM) is poised to revolutionize transportation, necessitating an assessment of public acceptance before broad commercial adoption. This study presents the Urban Air Mobility Acceptance Model (UAM-AM), which draws from the Technolo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0fe877868797498bb2082c5409c36cac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 12, Pp e33028- (2024)
Chatbots, an integral part of Digitalization, are becoming the cornerstone of modern-day marketing practices. This study's main objective is to identify the Chabot traits that have a bearing on users' confidence, acceptability, and engagement. Chatbo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac269da7c0e84da9a9f00193035f95d3
Publikováno v:
Industrial Management & Data Systems, 2022, Vol. 123, Issue 3, pp. 697-721.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMDS-06-2022-0392
Autor:
Tong, Suk Chong, Chan, Fanny Fong Yee
Publikováno v:
Journal of Communication Management, 2022, Vol. 26, Issue 3, pp. 271-293.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCOM-08-2021-0094
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mostafa, Rania Badr, Kasamani, Tamara
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2021, Vol. 56, Issue 6, pp. 1748-1771.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-02-2020-0084
Publikováno v:
European Business Review, 2021, Vol. 34, Issue 2, pp. 244-262.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EBR-09-2020-0221
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 73190-73203 (2022)
The success of a business or brand depends on how effectively mobile social interactions can be utilized to drive online consumption under the decentralized and low-trust virtual social space. This paper, constructing the influence mechanism of mobil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24206922af3f4ea0985639b5931fb275